Ännu en begravning

Okej, nu börjar det bli liiiite jobbigt. Två begravningar på mindre än tre månader. Speciellt jobbigt är det när det är så oerhört speciella personer som har funnits i sitt liv. Hur kommer t.ex. jul bli utan mormor? Den kommer ju inte fungera, eller? Inte för mig iaf. Menmen, måste ju fortsätta sitt liv som om ingenting hade hänt. Hon finns ju fortfarande kvar inom mig!

Det är en annan sak med Ginko(Nisse), han har bott på rosenbad i så många år och plågats. På nåt sätt så var det skönt att han äntligen fick vila, men samtidigt väldigt jobbigt. Speciellt när jag ser att det är så jobbigt för mamma. Ginko var min mammas morfar och han betydde lika mycket för henne som min mormor betydde för mig. Lika mycket som min mormor alltid fanns vid min sida under hela min uppväxt så fanns Ginko där för min mamma och mina mostrar.

Hur jobbigt det än må vara för oss måste vi fortsätta våra liv, så imorgon blir det jobbet. För både mamma och mig. Och vi vet ju båda två att det här var det bästa för honom. Nu är han med mormor och Eva och dom finns alltid med oss vart vi än är <3


Denna dag tröstar jag mig med min nya skiva. Jättebra skiva :)

Rest in Peace love Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0