Inte mycket.

Oj, vad ska jag skriva?

Det var så längesen jag var inne på min blogg, jag har inte haft en tanke på att uppdatera den. Men det har vart några som påstått att jag vart dålig på att uppdatera, så jag får väl göra det.

Men som sagt, mina fråga är då vad jag ska skriva? Allt jag har att säga är ju egentligen så ointressant. Haha.

Jag kan säga att det var vart en mycket trevlig helg. Jag har jobbat, vilket inte var så himla kul. Men efter så träffa jag Frida varje dag :D Det är så skönt när hon är hemma. Jag saknar henne faktiskt när hon är borta. Fast nu kommer jag själv snart åka, hur ska jag klara mig? Jag kommer sakna alla så himla mycket! Därför ska jag köpa en laptop på mellandagsrean så att jag kan hålla kontakten :)

Snart kommer sara hem från Tyskland också, YAY! Då har jag första tjing på att träffa henne. Jag bokade henne först ;D Förutom hennes familj då, men dom skiter vi, haha ^^

Sen blir det mys på nyårsafton med Frida och Sara. Vi ska äta mat och ha det trevligt under första delen av kvällen. Sen efter det drar vi in till stan och träffar allt annat folk. Då ska jag fira ordentligt och försöka träffa så många som möjligt och ha skitkul! för två dagar efter nyår så sticker jag och kommer inte se folket på tre månader :/

Men när jag kommer hem i Mars så ska det firas, då blir jag nämligen 20 :D


Aja, så mycket mer har jag inte att skriva faktiskt. Haha. Jag är så usel på att blogga! ^^ Men en stolt sådan.
Fast på torsdag ska jag förresten på begravning, igen. Jag tror att hela min familj dör ut snart ju. Det dröjde inte mer än två månader mellan min mormor och min gammelmorfar :( Jag hatar döden!


Tjingeling from Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer avlida när du åker baby! :(

2008-12-01 @ 23:25:35
URL: http://jagvetintevetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0