Helgen, midsommar bl.a.

Hm, vad ska jag skriva om midsommar då? Jag kan ju berätta att den börja väldigt tråkigt, jag var tvungen att jobba. Men jag jobbade iaf inte kväll, skulle ja slutat kl 18 men fick sluta 16 istället för jag har en sån snäll kassaledare :)

Som sagt, det blev tidigare från jobbet så jag kunde åka hem och äta lite mat. Efter det bestämde jag och Mudde att vi skulle vara själva hemma hos henne och ha kul i hennes rum.
Våran plan började ju bra iaf, vi stod och dansade och sjöng på hennes rum med ett varsitt glas "vatten" i händerna ^^ Jag lovar, det var roligare än vad det låter. När jag och Mudde är i farten då jävlar ;D
Det slutade med att vi satte oss i lekparken och gunga, det var skitkul. Har inte gungat på år och da ju ;P Efter en stund fick vi besök av en Krull med räls, Larsson, Chrille och Malin. Trevligt må jag säga. Chrille och Malin drog dick vidare men Krull och Larsson blev kvar. Vi gick runt lite ute först, pratade med kaniner, kollade in spökhus och ramlade i gräset ;P Sen drog vi hem till Mudde igen och såg på film, fyra stycken i en säng. Det blir jävligt varmt måste jag säga. Bara för att jag var allas huvudkudde :S ;P..

Dagen efter blev det grillkväll hos Chrille, kul det med. Det var Jag, Mudde, Chrille, Malin, Johan, Larsson, Kevin och 08:an. Dom grilla allt möjligt, medans jag och Mudde grilla korv ;D Eller ja, det var ju Chrille som grilla, och vi kan ju säga så mkt att han inte är den bästa att grilla vanliga hederliga grillkorvar. Kolsvarta blev dom! :O Men nån gick väl iaf att äta ^^
Sen blev det fyllefotboll. Kul :D Slutade dock illa för Chrille :/
Senare under kvällen kom även Karin, Jenny, Meijer, Mulle och Victor. Och det hela sluta med att hälften hamna nere i soffan och kollade på pokémon och jag blev naturligvis huvudkudde igen ;P 
Och sen när vi väntade på Karins pappa så dansa vi, skitsnyggt! 

Innan fyllefotbollen skulle Mudde föda ut bollen ;P       Dans ;S

Bra kväll. Och helg överhuvudtaget :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0