Helgen.

Yes, var ett tag sen jag skrev. Jag sa ju att det inte skulle bli så ofta XD Men jaja, vad ska jag berätta den här gången då?

Jag kan ju säga att min kära syster har fått sommarlov redan, skitunge säger jag bara. Och för att fira det så åkte vi till golfresturangen i kil för att äta lite mat, samtidigt stötte vi på Rikard Wallin. Så Amanda (min syster) och Hanna (Saras syster) tog kort med honom. Nu är dom jättemalliga.

Sen blev torsdagskvällen mkt trevlig måste jag säga. Jag var med Mudde och Sara till stan och där satt vi i parken vid Selma-statyn (Sara och Jeas lover) och hade det mysigt på en filt med lite gottgott. Jea kom också lite senare och joinade filten. Samtidigt kom det några killar som hade suttit en bit från oss och joinade oss, bara sådär :S Dom var lite läskiga men samtidigt lite roliga :P Det var en lyckad kväll iaf, det tycker jag. Tackar Mudde, Sara och Jea :)

Fredagen blev det till att följa med Frida och hämta hennes cykel på höjda, och jag höll på att dö av värmeslag påväg dit. Men en promenad är väl inte fel iaf, trots att det var jävligt varmt.
Sen var vi hem till henne, käka lite och åkte hem till mig efter det. Och Frida kom på nån dum lek som ingen kunde, haha XD Sen vid halv sju kom vi på att vi kanske ville ut. Vi kanske ville åka till stan, smart idé va? Ja, det tyckte vi iaf. Ända tills vi märkte vad kl var, haha sista bussen till stan på en helgdag går nämligen 19.20.
Men vafan, vi bestämmer att vi åker in iaf. Trots att vi inte har nån skjuts eller ingen buss går. Vi åker min bil in till stan och buss hem ^^ Haha, smart!
Jaja, så blev det iaf. Och vi kom precis in till arena innan det blev inträde :P Bra kämpat av oss! :D

Utekvällen blev lite mer annorlunda än vad vi hade väntat oss men helt ok iaf. Frida och jag använda kirurgtejp flitigt ;)

Dagen efter åkte jag och Frida till stan för att hämta min bil, men blev kvar i stan ett tag. Vi köpte ett Yatzy och satte oss i parken vid Pråmen och spelade  XD Och ja, det var min löjliga idé. Haha, men vem har sagt att jag är cool och normal då? ;P
När vi kom hem åkte jag nästan direkt hem till Sara, där grillade vi och såg på Scrubs. Scrubs är bra :)

Och nu, sista dagen på helgen, ska jag snart färga håret så att iaf mitt hår kan se någorlunda fint ut på balen imorrn. Usch, jag vill inte ha bal. Jag blir nervös. Jag kan inte gå i högklackat och jag passar inte i klänning. Jag ser ut som en mörklila värmlandskörv :/ Typ iaf. 

Vi får väl se hur imorrnkväll slutar. Önska mig lycka till!

Hejsålänge! 

Kommentarer
Postat av: sara

ja jävlar va vi såg på scrubs!!! men det är bra ^^

och du kommer va skitsöt på balen, inget att oroa sig för :)

2008-06-08 @ 23:43:04
URL: http://magnumclassic.blogg.se/
Postat av: Mudde

Säger detsamma om torsdagen ;D

Och du kommer vara aaapaaa fin på balen i morgon ;D

Puss gullonge <3

2008-06-09 @ 01:25:42
URL: http://jagvetintevetdu.blogg.se/
Postat av: Florida

Woho vad vi använde tejp. Men det fungerade^^ Jag tror säkert att du var kanonsnygg igår partypinglan :D

2008-06-10 @ 11:53:51
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0