Haha XD

Det trodde ni inte va? Att jag skulle skaffa blogg ^^
Men jag måste säga att Sara gjorde det lockande att starta en blogg med det namnet jag skrev på msn (när jag inte var seriös för fem öre)

Så nu har jag en blogg, är du Sara och du Frida nöjda nu? ;P Det är ju bara ni som kommer läsa den iaf, och det känns inte som om jag kommer uppdatera den så mkt heller måste jag säga, men man vet ju aldrig. Jag sa att jag aldrig skulle skaffa en blogg heller, och se nu vad ni har fått mig till att göra :O
Men jaja, det kan vara kul och testa nya saker också.

Och bara så ni vet, det kommer nog inte stå speciellt intressanta saker i den här bloggen. Iaf inte som det verkar nu, för jag är ingen intressant person XD Jag är bara allmänt konstig och flummig ;)

Nej, nu får inte det här ta upp min tid till att plugga. Jag har ju hur mkt kvar som helst att göra känns det som, och jag måste btw hämta syrran nu.

Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: sara

det börjar bra! den är fantastiskt intressant ^^

2008-05-23 @ 15:47:48
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0