Mors dag

Idag är det mors dag, ingenting som vi brukar fira sådär jättemkt precis, men jag har iaf köpt en blombukett och ett kort till henne som jag hoppas att hon tycker om. Även om jag inte kan snitta blommor på ett bra sätt så har dom iaf överlevt tills idag, när mamma kommer hem från Mattilla. Kanske tack vare Frida XD Tack för hjälpen Frida, du får nog lära mig att snitta bra nångång ;) Sen vet jag inte om jag ska laga nån mat till dom när dom kommer hem, känns inte som om jag orkar det :P

Igår var det Eurovision Song Contest och det var en helt ok låt som vann, som jag sa "det är inge fel" samtidigt som jag luta mig bakåt och la mig till rätta i soffan. (Det tyckte Sara var skitkul ^^)
Det var en riktigt mysig kväll igår iaf med natchos, fruktsallad och glass :) Sen att vi blev väldigt övertrötta under kvällen är väl ingen skräll när det gäller mig, Frida och Sara XD Vi skratta nog åt det mesta, speciellt den ryske som åkte "skridskor" på scenen. Och sara tyckte varenda gubbe va söt, sara älskar gamla gubbar ;D Men Frida, hon tycker om att köra upp bananer någon annan stans, hahahhahahahhahah.
En bra kväll !

Idag har jag städat efter igår och klippt gräset :'( Nu har jag ont i händerna ju, och jag måste ju plugga sen också. För snart är det studenten, JIPPI :D Finally så är det snart slut på skooooooolan, och då blir det London nästa med Frida :D Ska bli gött och kul att få åka nånstans utan föräldrar, bara vi inte tappar bort oss i storstan Frida ^^ Sen blir det massa jobb på Maxi i sommar, men sen drar jag till Norge och jobbar i september, som aupair. Verkar som en jättebra familj och jag får massa gratis från dom, t.ex. som resor, spa, gym, boende, mat ;) Längtar dit med!

Nu blir det att fixa mig mat.

Grattis på mors dag mamma, älskar dig <3

image4

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)
Just nu lottar jag ut en header i min blogg, var med och tävla om den om du har lust :)

2008-05-25 @ 15:03:00
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: sara

nej jag sa att jag tyckte att han som sjöng va snygg!:D det va då du klämde ur dig "ja, det är väl inge fel" ^^

2008-05-25 @ 15:45:09
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0