Fredag och nu helg.

3 kg, oh yeah. Det går i rätt riktning och det har bara gått två veckor sen jag började. Jag är glad nu. Det får mig positiv. 1,5 kg  i veckan, det är inte illa pinkat när det gäller mig. Håller jag det här uppe så blir slutresultatet bra, mycket bra. Nu längtar jag till sommaren för att se hur min väg fram dit har gått. Hoppas på i alla fall minst 10 kg, men vi får vänta och se.

Vad gör jag nu då? Jo, jag sitter i mitt rum och lyssnar på lite musik medans jag skriver bloggen. Tar det lite lungt efter att jag slutat jobba, för att snart ta en promenad runt Cents ännu en gång denna veckan. Det blir min fjärde dag att gå ut och gå, 4 av 7, bra Sandra! Men veckan är inte slut ännu, två dagar kvar, så jag hinner med flera. Det blir i alla fall en till, jippi!

Imorgon är det Lördag, äntligen. Då ska jag sova till 10 i alla fall. För sen ska jag med familjen till IKEA, där vi ska äta mat och handla mat. Skulle även kolla efter lite leksaker till barnen. Ska bli kul. Söndag vet jag inte ännu, Sarah frågade om jag ville med till Frankrike, men vi får se hur det blir med det. Jag ska kolla mina pengar och tider först.

Nej, nu ska jag äta upp mina björnbär, lyssna på några låtar till och sen gå ut i det fina vädret. Och ja, det är riktigt fint. 19 grader varmt och soligt. Och så här är det i stort sett varje dag numera :)

Ha en bra kväll och helg.

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Muddz

Du är jääätte duktig honeypie!! Blir så stolt över dig! Du klarar detta galant! =D

Jag saknar dig så grymt jäkla mycket! Love you sweetie!!

2009-04-04 @ 03:46:27
URL: http://muddz.blogg.se/
Postat av: Frida

You go girl! Tror på dej och jag säger som Mudde. Jag blir så stolt och glad för din skull!

P.s Jag vill också ha sommarväder, fusk!^^

2009-04-04 @ 12:07:00
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0