Radion - min bästa vän..

.. i alla fall ikväll.

Ikväll blir det att sitta spikad framför datorn och lyssna på radion och följa Färjestad Bk mot Hv71 i 5:e finalomgången. Hoppas verkligen på vinst ikväll. För vinner dom ikväll.. Ja, just det.

SM-GULD!

Tyvärr kommer jag inte kunna vara på torget och fira med allihop eftersom att jag sitter i Luxemburg. Typiskt. Men jaja, jag vet i alla fall att dom har vunnit och kommer vara sååå glad. Hehe. Eftersom att jag skriver såhär kommer dom säkert inte vinna.
Nej, tyst nu Sandra. Dom vinner ikväll!

Heja Färjestad!


Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag är i Sverige. Men är på läger om de tar guld. Tror du jag är sur eller!

2009-04-08 @ 20:53:01
URL: http://fraida.blogg.se/
Postat av: Sara Järvin

MOHAHAH! Det satt härligt med lite guld och torg firande! :D

2009-04-10 @ 00:38:38
Postat av: johanna

vad kul att du har blogg brudenn, blir att kika in och hålla koll nu! :D

2009-04-10 @ 20:26:33
URL: http://yang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0