All by myself.

Nu har jag tänkt klart. Jag åker till USA!

Nu kommer nästa fråga. Vilken au pair-byrå ska jag åka med? Det finns skandinaviska, cultre care och SAS. Kanske någon mer? Jag är inte riktigt säkert, men det är dom jag funderar mellan i alla fall.
Jag är i alla fall glad att jag har kommit fram till ett beslut. USA blir det, och nu tänker jag inte ändra på mig. Jag längtar faktiskt redan.

Vad gör jag annars då, mer än att tänka och tjata om USA?

Jag jobbar faktiskt, skräll va? Idag är första arbetsdagen efter EN ledig dag på 14 dagar. Alltså ytterliggare fem dagars jobb denna veckan och då har jag jobbat 18 av 19 dagar. Nice! Eller inte. Lite tjatigt men. Jag får ju extra pengar, så vad klagar jag på egentligen? Haha.

Till helgen ska P iväg med Leo och kampa. Och helgen efter ska vi antagligen åka til Belgiska kusten. Förstår ni vad jag längtar eller?! Jag älskar att bada och att få åka till belgiska kusten blir bara bättre. S säger att det är jättefint och härligt där borta. Hoppas att planerna inte spricker bara, jag vill INTE ha dåligt väder!

CiaoCiao


Kommentarer
Postat av: sara

kul! har du ngn speciell stad i usa du vill åka till? :)

2009-08-17 @ 13:18:02
URL: http://magnumclassic.blogg.se/
Postat av: Emma

Herregud så här mkt har du aldrig skrivit förut. jag är borta några dagar utan datorn och så har du skrivit typ 73 inlägg :O ;P

2009-08-17 @ 14:50:46
URL: http://nifesojamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0