O yeah.

Igår kom jag igång.
Jag ansökte till USA, och jag valde Cultural Care. Jag skickade iväg min ansökan, men smart som jag är kom jag på att jag måste på informationsmöte och intervju. Detta måste ske öga mot öga, i alla fall intervjun. Informationsmötet kan man tydligen ha online, men problemet då är att det enda mötet online börjar kl 17 och jag slutar jobba 18. Vi får alltså se hur detta går, jag kanske får åka hem över en helg i alla fall. Eller så får jag göra min intervju och gå på mötet i Januari.
Personen jag hörde av mig till på Cultural Care angående att jag är nere i Luxemburg, hon sa att det går bra att jag kommer i Januari men hon tyckte att jag skulle försöka lyssna på onlinemötet. Hm, detta blev svårt. Jag kan nämligen inte bli antagen till programmet utan att medverka på dessa saker.
Jag vill ju komma igång med det här så får som möjligt. Jag vill veta allting som gäller o.s.v.

Jaja, nog om det.. För idag i alla fall.

Tränade igår igen, och det värsta av allt(det vill säga en skandal för att vara mig) är att jag börjar verkligen njuta av att träna. Jag tycker om det. O HERRE GUD!
En anledning till det kan vara att jag och S gör det själva. Det är ingen annan där som ser hur stor och klumpig jag är. Jag vågar ta i när jag tränar, anstränga mig. Tänker inte på hur det ser ut, utan bara ger gärnet.
FINALLY!

Nu ska jag njuta av min sista rast.

CiaoCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0