Update.

Har tänk skriva här många gånger, men varje gång ångrar jag mig. Det är inte lika "roligt" att blogga när man är hemma i Sverige. Det finns inte mycket att berätta. Det är samma saker som händer dagarna i ända. Men eftersom att jag har vänner i Luxemburg (läs: Johanna) som ville få en liten uppdatering, so here it goes..

Jag har varit i Luxemburg och hälsat på en vecka. Jag kom visserligen hem 25nov, så det var ett litet tag sen nu, men det var helt underbart att träffa allihopa. Speciellt barnen. Usch vad jag saknar dom! Leo och Emma är verkligen mina små solstrålar och jag önskade att jag kunde träffa dom lite oftare, men jag får nöja mig med att skicka lite julklappar till dom och förhoppningsvis få en liten teckning från dom :)

När jag landade i Göteborg på onsdagen blev jag upphämtat av Emma. Sen åkte vi för att tanka lite så att vi kunde ta oss hela vägen ner till Värmland.
Framme i Kil var vi sent, det hände alltså inte så mycket mer den dagen, men Emma stannade ju ända tills Lördagen.
Det blev en lite mindre utgång på torsdagen med bowling och biljard. Jag vann på båda, wiie! Bättre lycka nästa gång min lilla guldklimp ;)

På fredagen fyllde farsgubben år, nu kan man ju inte kalla honom annat än göbbe. Haha. Och på lördagen for Emma hem igen, fast med lite bättre musik i bilen i alla fall!


                              

Under helgen blev det utgång med Malin, Emma(KilsEmma), Jea och Chris. Score blev det och efter en stund kom även SaraTrollet.

Idag vaknade jag kl 13. Detta går inte för sig! Vad ska det bli av mig? Hm.
Om cirka 45 min ska i alla fall jag och mamma dra oss mot Deje, till vårat gamla hem (läs: Dejes Hembageri) för lite karaoke med Loli. Ska bli kul att hitta på nåt med Mamma faktiskt. Inte ofta det händer.

Imorgon blir det att fira Farmor Britta, med hela tjocka släkten, då hon fyller 90 år. Blir att fira henne i Säffle och samtidigt få oss lite god julmat när det serveras julbord. Ska bli gottit!


                               
                                                                                    Mamma <3



Nej, nu ska jag göra mig iordning innan vi ska åka. Ha en bra kväll!

CiaoCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0