Påväg mot andra äventyr.

Nu händer det äntligen något. Dom ringde idag från kontoret i Stockholm. Jag är nu antagen till Au Pair-programmet och väntar nu bara på mina inloggningsuppgifter. När jag fått dom kan jag bara börja vänta på matchningar från familjer.
Jag hoppas inte att jag måste vänta 2-3 månader innan det händer något bara. Då känns det ju värdelöst nästan. Menmen, nu ska jag inte vara sån. Det kommer gå jättebra det här. Håll tummarna för mig :)

Om jag kommer iväg till USA, vill jag ha gått ner i vikt också. Därför, efter jul och nyår, blir det ändring på mitt sätt att leva. Jag ska I alla fall börja springa på crosstrainern och bli bättre när det gäller maten.
Jag har faktiskt varit rätt duktig när det kommer till godis och småätande under den senaste tiden. Jag köper inte godis under vardagarna längre. Jag känner fortfarande suget efter det, men jag avstår från att åka iväg och köpa något. Tyvärr blir det då ibland något småätande här och där, men INTE ofta faktiskt.
Har sprungit på crosstrainern två gånger denna veckan också, inte mycket, men en liten början i alla fall.

Nu är dock julen här, då måste man faktiskt få unna sig lite. Jag kanske inte behöver vräka i mig, som jag brukar, detta året. Ska försöka hålla mig i skinnet.

Ja, jul var det ja. Bara 5 dagar kvar nu. Känns det bra för er? Fått tag på alla klapparna?
Själv har jag en liten klapp kvar att inhandla och sedan måste jag fixa till den sista grejen jag har liggandes hemma. Annars så. 

Sen är det nyår också. Ojoj, vad ska hittas på? Jag hoppas på att fixa lite mat med Frida och Sara i alla fall. Vore en trevlig början på eftermiddagen/kvällen. Annars vet jag inte, känner nog inte för en dunderfest. Jag ska ju på en dunderfest den 2:e januari, det får nog räcka. Haha. 

Ser fram emot en minijulafton här hemma imorgon med god julemat och trevlig sällskap. 

CiaoCiao


Frida och jag nyår -08
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

ÄNTLIGEN uppdatering Sandra :)



Roligt att de hört av sig, håller tummarna för att du får en familj snart!



Nej, nu ska jag gräva ner mig i min kurslitteratur, ingen vila här inte.



Kram!

2009-12-19 @ 12:18:06
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/
Postat av: Sofie

ÄNTLIGEN uppdatering Sandra :)



Roligt att de hört av sig, håller tummarna för att du får en familj snart!



Nej, nu ska jag gräva ner mig i min kurslitteratur, ingen vila här inte.



Kram!

2009-12-19 @ 12:19:10
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja dunder fest vare ja! :D

2009-12-19 @ 15:26:41
URL: http://sweetandtoxic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0