Måndag.

Ingen storbloggare direkt, men orka :P

Jaja, jag vet inte vad jag ska skriva. Men folk tjatar på mig att jag ska skriva nåt. Så.. Ni får väl veta om min helg antar jag, haha.

I fredags var en vanlig arbetsdag och jag slutade runt kl 18, sen var det meningen att jag skulle sitta barnvakt hos grannen. Men fick sms samtidigt som jag kom ut ur duschen att E var sjuk. Så jag satt istället på mitt rum och slöade framför nån film. I lördags däremot var det full rulle under hela dagen. Först träffa jag Emma, Sofie och Eva-lis vid hamilius. Åkte sedan vidare till Gare och kollade på lite grejer. Jag fick äntligen tag på present till min systeryster Emelie(hoppas hon gillar det bara), sen vidare tillbaka till Hamilius. Iaf jag och Emma. Vi skulle nämligen möta upp en ny aupair, en kille faktiskt, Linus. Vi gick runt lite på stan, sen väntade vi in Sofie och Eva-lis igen för att äta lite. Efter maten åkte jag, Emma och Linus en sväng till Auchen och sen vidare hem till mig. Vi bestämde oss för att åka till Crossfire, en nordisk bar, och kolla på melodifestivalen :) Sagt och gjort, vi åkte dit och hade en trevlig tid. Härligt och höra massa svenska runt omkring sig, haha.
Söndagen spenderade jag i Ell, ute hos Emma i det stora huset. Väldig rolig dag måste jag säga! haha.

Inte ofta man spelar inte skräckfilmer måste jag säga ;) Och biljard har jag inte blivit bättre på heller, attans! Men kort däremot, det äger jag på. Skitgubbe/Finne är ett spel för mig!! :D hahahaha.

Hoppas du överlevde din vilda natt med mördaren Emma, hahahahahahahahahahahahah.

Emmas citat till mördaren(med väldigt ljus och flickig röst) "Hihi, sluta det kittlas. Men gud va busig du är mördarn"
Och med detta sagt så var det kört för mig, jag kunde inte sluta skratta. Det var bland det roligaste jag har hört på länge! HAHA.

Så nu sitter jag här på en måndag, tänker på Emma att hon är i SVERIGE. Jag vill också hem en sväng. Jag trivs jättebra här nere, men skulle vara skönt att få träffa alla lite. Och snart är det faktiskt dags, om två veckor(?)!

Nej, nu ska jag sitta här och spy för mig själv.

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Mudde

Skönt att höra att du mår bra!

Även om jag helst vill ha dig här hemma.

Men det börjar dra ihop sig nu, det gillar vi! =D

Saknar dig en himla jävla massa Honeypie! <3

2009-02-24 @ 16:57:49
URL: http://muddz.blogg.se/
Postat av: Mudde

Men sötaste! Du har inte varit speciellt tillgänglig på sistonde =((((



Love u!!! <3

2009-02-27 @ 14:17:01
URL: http://muddz.blogg.se/
Postat av: Emma

Han kittlades jävla mkt alltså! Busig som sjutton.... :)

2009-02-28 @ 22:03:45
URL: http://nifesojamme.blogspot.com
Postat av: Frida

Klart jag vågar när det är Maxi i Norge hahaha

2009-03-10 @ 18:29:40
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0