Ajabaja Piggsvin.

Hejsan. Nu sitter jag, och har lite rast, i mitt rena rum. Yay, städerskan har varit här hela förmiddagen idag och städat lägenheten, så nu är allt rent och fräsht igen :)

Igår satt jag barnvakt hos grannen och fick se på lite svensk tv, härligt. Ska även dit ikväll och på fredag. Jag satt också där förra veckan som jag inte har fått betalt för. Om hon då är ute ungefär lika länge som hon brukar, då får jag ihop ca 200 euro. På EN vecka, för att sitta barnvakt i några timmar på kvällen. När han bara sover dessutom och jag får se på svensk tv. Kan det bli bättre?

Jag ska också sitta barnvakt här hemma på torsdag, då S och P ska på middag hos nån. Denna veckan innehåller bara barn heeela tiden, haha.

På lördag är det midsommardagen, även kallad min brors födelsedag. Ska försöka hitta något till honom på stan och ta med när jag åker hem på tisdag. Ska försöka hitta något åt min kära syster också, eftersom att hon inte valde ut något när hon var här och hälsade på. Nu måste jag ju tänka själv, hur ska det gå? Jag vet ju inte vad hon vill ha. Så Amanda, om du läser det här. Säg vad du vill ha!
Ska även leta efter en present till min Frida som har blivit 20 och en studentpresent till Bernice :) Får se hur detta går. Antagligen tur att jag har suttit barnvakt mycket.

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag sätter mig på planet hem till Sverige. Ska bli härligt att komma hem en sväng.

Hade bra så länge.

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0