Ingenting.

Här sitter jag, ensam, i mitt mörka och supervarma rum. Har nyss haft lite tv-kväll med S medans P har varit ute med några av hans arbetskamrater. S och jag såg på Bones, CSI och något program jag aldrig har sett förut. The Mentalist(?) eller något sånt. Bra var det i alla fall. Spännande och lite småroligt. Det var lite blandning av Medium och CSI ungefär. Och ja, vi såg allt på engleska. Vi har faktiskt några engelsktalande kanaler, i alla fall ute på den stora tv:n. Har aldrig rikigt kollat på tv på mitt rum, bara dvd.

Idag har jag inte gjort ett enda dugg. Det var meningen att jag skulle till stan med Emma och kolla efter presenter, men som vanligt med den familjen hon jobbar i vet man aldrig hur planerna man gör fullföljs. Idag var en sån dag som inte gick som vi hade planerat, men förhoppningsvis blir det shopping nästa lördag istället. Det är även midsommar nästa lördag, så shoppingen får ske tidigt under dagen.
Vi har nämligen ett ställe här i Lux som vi firar svensk midsommar, några svenska familjer brukar tydligen fixa ihop firandet av midsommar varje år. Dock är det inte säkert att det blir något i år, men vi får hoppas. Skulle vara kul att ha lite midsommar känsla. I så fall ska jag dit med familjen och Emma kanske skulle bli med. Hoppas på det bästa, att planerna fungerar denna gången :)

Jag har bokat tågbiljetter tills hemresan om drygt en vecka också. Mamma, läser du det här så får du gärna hämta mig på jvstn i Kil runt 21-22 tiden. Jag är inte riktigt säker än, men jag ringer dig när jag har fått bekräftelsen.

Den 23:e är jag alltså hemma i Sverige igen, en hel vecka kommer jag vara hemma. Sen måste jag tyvärr åka tillbaka för att jobba i några veckor och sen åker jag hem till Sverige igen, YAY! 15 Juli - 1 Aug :)

Nej, nu ska jag sova. Sov så gott allihop!

CiaoCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0