Lyssnar..

.. på färjestad och äter jordgubbar. Eller ja, jag åt jordgubbar, dom är redan slut. Haha. Jag fick dom av S när hon kom hem, snällt :)
Så nu är det färjestadmatchen som gäller de nästa timmarna, fast på radion tycker jag bara att jag hör hejarklacken så jag hänger inte med hela tiden för jag blir mer koncentrerad på dom, haha.
Nu har de spelat 10 min iaf och än är det inget mål, så mkt har jag hängt med. Och dom har chanser tycker jag att jag hör men inget som går in just nu.
Fan, nu blev det ju nästan mål!

Nej, nu kan jag inte skriva mer om det. Då kommer det aldrig ta slut på det här inlägget. Och heja mig, jag skriver ett inlägg bara 3 dagar efter det gamla OCH jag har gått ner 1kg redan!! När jag såg det förut så blev jag glad, det är inte mkt, men jag började i måndags så jag är jättenöjd att det går åt rätt håll. Och det får mig att vilja så mkt mer!

Det var nåt mer jag tänkte jag skulle skriva också ju.. Hm?

Just det, familjen jag bor i har skaffat städerska nu också. Så imorrn kommer hon för första gången och jag slipper damma och dammsuga mitt eget rum!!! YAY! Det är en dröm jag alltid har haft ^^ hahaha.


Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Ska lyssna vidare på hockeyn och njuta av mitt vatten.

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0