Hemkommen.

Har inte blivit mycket till bloggande den senaste tiden. Känns som det borde vart mer av det nu faktiskt, med tanke på att jag är hemma igen.

Yes, jag är hemma i Sverige igen. Hemma i Värmland med min kära familj och mina vänner. Eller ja, i alla fall några av mina vänner. När jag äntligen kommer hem då har alla andra lyckats ta sig härifrån. Haha. Så kan det vara, men finns några jag kan umgås med i alla fall.

Jag kom hem från 8 dagar sen, fredagen den 16 oktober. Dock inte till Värmland, bara Sverige. Jag blev nämligen upphämtad på flygplatsen av Emma, så helgen spenderades i Gbg. Mysigt!
Söndagen kom morfar och hämtade mig i Lindome och det blev, som vanligt, en sovande Sandra på hemresan. Jag förstår inte varför, men jag älskar att sova när jag åker. Bil, buss, flyg, tåg.. You name it. Tur att jag inte somnar när jag gör bilen i alla fall!

Väl hemma möttes jag av en glad mamma. Skönt att få krama om henne!
Några minuter senare dyker min syster och Ulf upp, dom hade vart i Dalarna på nån tävling. Skönt att få krama om min syster med och ha nån att bråka med. Haha.

Sedan har veckans innehåll vart att träffa Mudde, Emma, Malin, Sara och Gecca. Jag har även desperat försökt få tag på min förra chef för att höra med henne om dom behöver lite extra arbete. Jag blir tokig på att sitta hemma och inte ha nåt att göra. Nu har jag alltså vart hemma i Värmland i 6 dagar och jag är redan trött på att inte ha nåt att göra. Hur bra är det på en skala? Haha.
Klippt mig har jag gjort också, blev inte nåt märkvärdigt men skönt att få bort allt det slitna. Sen var jag till arbetsförmedlingen och skrev in mig på nytt.

Nu sitter jag hos pappa och ska snart åka med dom till deras vänner och äta en försenad kräftskiva. Vet ni vad det innebär? Vet ni, vet ni, vet ni?

Jo, jag ska berätta för er. Det betyder att jag ska äta massa RÄKOR ikväll <3
Räkor är det absolut bästa som finns, och det blir ju inte sämre av att det blir några smirrnoff ice till det också!

Nu ska jag kila. CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Johanna

och om 5 dagar kommer JAG hem till karlstad, då blir det livat må du tro! haha :p <3

2009-10-25 @ 12:15:35
URL: http://johannailuxemburg.blogg.se/
Postat av: angie tager sig en mö

klart jag menar dig med sändry! <3 förlåt!!! komsi till lux

2009-11-05 @ 23:01:12
URL: http://jordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0