Ett helt år..

Jag kan inte fatta det, det har gått ett helt år. Du har varit borta ur mitt liv i ett helt år. Varför? Jag vill att du kommer tillbaka, NU! Jag saknar dig så otroligt mycket, du var en av de bästa som fanns på denna planet. Och så bara försvinner du? Hur kunde du lämna mig?



Jag älskar dig mormor, always and forever <3


Trots att det inte är någon bra dag för mig så är det ändå Marlenes 20års dag idag, så jag passar på att säga grattis till henne(även om hon inte läser det här).

Grattis Marlene på 20års dagen, hoppas att du får en bra dag :)



Ikväll blir det bio med Aristea och Emma, imorrn blir det utgång med MASSA aupair-tjejer. Både svenska och finska faktiskt :) Kommer nog absolut bli en bra helg trots allt.

Hade så bra,
CiaoCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0