Beundrare.

Ny dag och nya tag. Dock har jag ingen aning om vad jag ska hitta på idag, i alla fall inte under dagen. Jag har ju inte pengar att köpa skor i alla fall, för jag måste ha alla mina pengar nu till allt som har med usa att göra. Det är prio ett!

Ikväll ska jag i alla fall åka till Bettembourg och sova hos Cindy igen. Blir en till myskväll med film :)
Jag har tydligen fått en liten beundrare i det huset också. Deras 4åring hade frågat efter mig imorse när han vaknade. Aaw, cute. Måste bara säga att dom två ungarna är nog bland dom sötaste ungarna, bortsett från "mina egna". Leo och Emma kommer alltid vara dom sötaste, men Cindys är riktigt söta dom med. Hihi.

Hm, nu är det bara dagen jag ska hitta på nåt att göra. Ska i alla fall börja med att bädda rent i sängen och sedan duscha.
Hjälp, jag behöver förslag på vad jag kan göra, ensam, en dag som denna. (Underbart väder idag också^^)

CiaoCiao



Cindy och Noam matar fiskarna


Ja, den bjuder jag på. Konstigt nog. Hemsk, men jag vann ;)


Cindy, den valken. Hon butta ner mig och tog över vinnarplatsen :(


Noam åker på den konstiga gungan, håller i sig vill jag lova att han gör.
(Det var den här jag hängde kvar i men sedan släppte taget när jag hänger med huvudet först mot marken. Bra?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0