Dear John.

Idag är det söndag, och det innebär att det inte finns mycket att göra i lilla Lux. Därför blev det, som vanligt, bio denna dagen med Angelica :)

Vi såg på Dear John och den var grymt bra. Tycker du inte om att gråta till filmer, då ska du inte se den. Tycker du däremot om crying movies, SE DEN! ASBRA! Jag satt dock och grina halva filmen, men det var det värt. Det blir ju inte sämre att det är Channing Tatum som spelar huvudrollen ;)

Imorgon är det måndag igen, och det innebär en ny arbetsvecka. Nu är även lovet slut, så nu är det tillbaka till det vanliga schemat. Därför ska jag upp tidigt imorrn och dammsuga lägenheten och sen ska jag springa på crosstrainern är det tänkt.
Har gått ner 3 kg hittills så ska det bli mer! Hejar ni på mig? :)

Nu ska jag se lite mer BBT och sen sova.

Bonne Nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0