Lång natt.

Riktigt fint vädet ute, och vad gör jag? Jo, jag sitter inne. Dock vaknade jag precis för jag kom hem vid halv 5 imorse. Jag satt nämligen barnvakt hos grannen och hon kom inte hem förrens vid 4.15 tiden. Full som en gris var hos, haha. Sen hade hon tappat sin plånbok, det var mindre kul. Jag skulle höra av mig idag angående pengarna. Vi får väl se hur det går med det när hon inte har någon plånbok.

Imorgon eller på tisdag kommer visumpapprena hit till Lux och jag ska genast börja fylla i dom och fixa allt som står ska fixas innan jag ska åka till ambassaden.
Ska i alla fall fixa kort på torsdag eller fredag, så mycket har jag planerat.




Hit flyttar jag den 30 juli :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vet du att de där konditoriet ligger i Hoboken, så dit måste du följa med ifall vi ska "over there"

2010-04-18 @ 14:39:40
URL: http://bagarbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0