Ledighet kommer.

Nu har jag slutat och ska snart in till stan för att äta lite mat med Angelica. Såklart ska vi äta på Chi-Chi's, hoppas det finns någon god sallad eller nåt nyttigare i alla fall. Jag ska inte gå upp mina 3,5 kilo!

Imorse städade jag hela lägenheten, det var välbehövligt kan jag säga. Eftersom att jag har haft barnen hela dagarna i två veckor har jag inte städat varje fredag. Det har heller inte Sofia eller Pedro, därför såg det ut som ett bombnedslag här. Nu är det däremot fint och fräsht, så nu behöver inte Sofias mamma och pappa bli äcklade när dom kommer hit. Eller ja, dom är redan här så.. dom blev inte äcklade. Eller? Jag vet inte längre vad jag babblar om. Förvånad? Inte jag heller!

Sofias föräldrar ska stanna här i Lux minst en vecka, därför har Sofia tagit ledigt nu på torsdag och fredag. Detta innebär att jag också är ledig, yay!
Vad ska jag då hitta på? Det är ju ingen annan som är ledig :/ Ja, nåt finns det allt att göra. Lita på det!
Kanske skulle försöka göra en lista. Hm..

* Ta visum och internationellt körkorts kort. (Hängde ni med? Haha)
* Sy mina jeansshorts.
* Kolla efter ballerinaskor.
* Mycket promenader.
* En tur till IKEA?
* Fylla i alla papper till ambassaden (som jag hoppas har kommit från Sverige)

Fick ihop lite att göra i alla fall. Hade dock vart roligare med sällskap till typ IKEA eller när jag ska på ballerinajakt. Jag får attsikens klara mig själv! Haha.

Man får inte buttas, du vet det va?

Kommentarer
Postat av: emma

Hej:)

Åh vad kul att du också ska iväg som au-pair! jag kommer bo i Branchburg,NJ:) såg på google maps att det är på andra sidan NYC från där du kommer bo..

hur är familjen du ska till? många barn osv.:D

//Emm

2010-04-17 @ 21:22:02
URL: http://emmaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0