Måndag?

Idag är det faktiskt måndag, men det känns som söndag eftersom att jag är ledig.

När jag vakna imorse började jag och Heidi planera dagen, hur den skulle spenderas när allting är stängt. Vi kom fram till att vi skulle gå på bio idag igen. Denna gången skulle vi dock se "Remember me", vilket vi också gjorde. Riktigt bra film säger jag! Rekomenderar den verkligen.

Vi skulle mötas inne i stan halv 3 för att åka mot bion. När vi kom in till stan såg vi att det var marknad över hela stan, så vi tog ett varv och kolla oss omkring. Hitta inget roligt och fortsatte vidare på Utopolis(biografen). Väl på bussen kom det lite awkward moments när vi mötte en person på bussen, men det gick väl bra va Heidi? ;)

Som sagt, bion var väldigt bra. Efter det drog vi till Crossfire, som hade 7års firande idag. Inget långvarigt besök innan vi bestämde oss för att åka hem.

Yes, nu sitter jag här och skriver. Vet vi vad det otroliga är? Jag har skrivit tre inlägg på mindre än en vecka. DET NI! :D

Haha, nu blir det BBT.

Punchjulle  /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0