Nyss hemkommen..

.. från en minipromenad. Haha. Jag ska egentligen inte gå och hämta Emma förrens runt 12.10 idag. Det glömde jag helt bort, så jag tänkte det vanliga schemat. Det schemat innebär att jag hämtar upp Leo 11.30. Därför var jag påväg att gå mot skolan, men halvvägs dit kommer jag på mig själv. Det var bara att vända tillbaka hem och vänta in att klockan blir lite mer. Fick en extra liten promenad i alla fall. Dock ska jag ta en långpromenad ikväll.

Idag ska jag göra lite blodpudding till lunch, mumma! Säkert inte många som håller med mig men.. Haha. Den går snart ut i datum, så det är en litet måste att göra den nu, OCH det är svenskt :) Svensk mat = God!

Förresten, mamma. Gissa vad jag har börjat dricka? KAFFE! Är du inte stolt över mig nu? Hihi. (Med bara mjölk faktiskt)

Nej, nu ska jag kila ner till dagiset och hämta upp sötnöten!

Hörs kanske ikväll.
CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nämen. Tur att jag redan satt ner för annaars hade jag nog ramlat i ett svimningsanfall....Menmen stolt över dej är jag jämt

2010-04-13 @ 20:02:12
URL: http://bagarbruden.blogg.se/
Postat av: Sara

Ach mein gott! Köffe Sandra? :O

2010-04-15 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0