Påskhelg.

Denna helgen slutade med att vara mysig i alla fall. Det blev en del påhittande ändå.

Fredagkväll var lugn, då stannade jag hemma och kollade filmer. Lördagen däremot åkte jag in till stan för att möta upp en bakfull Heidi, hihi. Sprang runt på stan ett tag och kollade efter kläder, och lyckades få tag på något litet för en billig peng :)

Senare, runt 18-tiden tog vi bussen hem till mig så att jag kunde byta kläder. Efter det drog vi hem till Heidi så att hon också kunde byta om, och sedan åkte vi vidare in till stan för en utekväll. En nykter utekväll för mig, måste tilläggas! :D
En sväng till Kramba och sedan brukar vi ju faktiskt hamna på Apoteca, men lyssna på det här.. Vi åkte till Crossfire! Vi satt där ett tag, och det var skönt med lite svenskt runt omkring sig.
Dock hamnade vi på Apoteca efter det, haha.

När vi kom till Apoteca fick jag en chock. Vakten(den snygga som alla säger), frågade vart vi var runt sju-tiden.

Vakten: Where were you at 7?
Jag: Uhm, home?
Vakten: In cents?!
Jag: Yes, how do you know were I live?
Vakten: You live at Pedros in nr 19.
Jag: Yes, how do you know that?
Vakten: I live in 17. I'm the one with the white dog.


Seriöst.. Vakten har jag sett måååånga gånger på Apoteca. Han står alltid och tar emot jackorna. Men ALDRIG har tanken slagit mig att det är grannen med den vita hunden som jag brukar möta när jag är ute med barnen.
HUR kan man missa det? Speciellt när Sofia så många gånger har sagt och pekat på honom och sagt att han och Pedro har gått i samma klass.

Ojojoj, jag fattar inte hur jag funkar ibland. Jag tänker ju inte för fem öre. Haha.

Ja, vi får väl se hur många gånger jag kommer inse att det är han jag möter nu då, och va pinsamt jag kommer tycka att det är. Haha.

Nej, nu ska jag gå tillbaka till min drömvärld i USA :)

Glad Påsk på alla där hemma!

PUNCHJULLE   /Sandra

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

HAHAAH så klockrent XD låter som något som skulle kunna hända mig :P

2010-04-05 @ 13:46:07
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0