Sommar :)

Ytterliggare en varm och härlig dag i Lux idag. Redan nu är den 19 grader i skuggan och inte ett moln på himlen, det kallar jag en väldigt bra "vår"dag. Eller sommar? Hm..

Pratade med min mor igår och hon har skickat nya papper angående visumet. Det verkar som saker har ändrats och ska nu bara göras på internet. I så fall är det ju tur att jag inte har fyllt i dom andra än då :)
Jag bokade även buss och tåg för att komma hem sista veckan i maj. Kommer tyvärr inte få se mycket av min mamma den veckan eftersom att hon ska på någon dum utbildning i Göteborg.
Eftersom att jag landar i Göteborg och ska sova en natt hos Emma, frågade jag om inte mamma kunde åka ner till Gbg lite tidigare så kunde vi i alla fall äta mat tillsammans. Får lite kvalitetstid med henne, det känns bra!

Jag kommer alltså hem till Kil den 23:e maj och lämnar lilla värmland den 29:e. Dock ska jag, den 24:e, till ambassaden så det blir inte mycket sömn mellan 23-24. Det fixar sig nog ändå, haha. Jag kommer somna i bilen påväg till Stockholm. Jag älskar att sova i bilen, det är bland det skönaste som finns! Haha, jag vet att jag är konstig.

Pengarna jag har måste nu därför sparas till min vecka hemma i Sverige. Det enda jag får lov att köpa nu är ett par nya ballerinaskor för jag har bara vinterskor :S Och här är det INTE vinter längre!

Nu ska jag hoppa iväg till skolan och plocka upp Leo och sen tillbaka hem för att äta lite mos och hamburgare :)

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du Sandra, vi får försöka klämma in en myskväll med vårat gäng!

2010-04-29 @ 11:24:54
URL: http://sweetandtoxic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0