Ledig dag.

Nu är jag hemma. Har spenderat gårdagen och dagen hemma hos Cindy i Bettembourg. Myys!
Vi hade filmkväll igår med popcorn, och vi såg "The princess and the frog". Riktigt bra. Jag älskar den tjocka jägaren. "Höhö"

Dagen har vi spenderat mest med den lille som Cindy tar hand om. Himla mysig den lillkillen. På kvällen när vi gick in till kinaresturangen ville han följa med oss, för att åka sparkcykel. När Cindy går in för att beställa take away, vill han sitta i mitt knä och räkna på mina fingrar. Vi räknade till 10 på både franska och engelska. Tillslut sa jag "Very good" och la ner mina händer i mitt knä. Han tar då tag i mina händer, drar upp dom och börjar räkna igen. Jag fick tydligen INTE sluta. Haha. Sköning.
Under dagen gjorde däremot storkillen en vurpa i trappen och åker hela vägen ner. Han slog sig rejält och började blöda näsblod, eller det snarare forsade ut. Stackarn, men han klarade sig i alla fall. Tur det!

Just det! Mellan 16-18 var vi i lekparken med lillkillen och lekte. Jag bestämmer mig för att snurra med honom på en sån där konstig gunga. I alla fall, efter ett tag lyckas jag få Cindy att gunga med mig också. Däremot har vi lite svårt att gå av, eftersom att det är ganska långt ner till marken och ingen av oss är speciellt långa. Jag försöker i alla fall kliva av först, men det slutar med att jag blir hängandes upp och ner på den där gungan. För att jag inte ska slå huvudet i marken ber jag Cindy att inte kliva av. Vad tror ni då jag gör? Jo, jag släpper själv taget. Hur tänkte jag där? Kan ju säga att det gjorde ont i huvudet då!
Haha, klantigare och osmartare på denna gjord än mig får du fan leta efter alltså.

Lite roligt hade jag i alla fall. Fick ju leka av mig, haha.

Nu sitter jag i alla fall hemma i mitt rum och ska strax sova. Är ju ledig imorgon med och då bär det av mot Bettembourg igen. Dock först på kvällen. Jag har alltså inga planer på dagen, eftersom att jag redan har fixat visumfoto nu också. Ska hämta dom på lördagmorgon :)

Bilder får komma en annan dag. Orkar inte lägga in dom på datorn just nu.

Har förresten pratat med mamman i familjen från New Jersey angående bilder och namn i bloggen. Dom är helt okej med namn men INTE bilder. Därför när jag kommer till Usa kommer ni inte få se bilder på varken barnen, huset eller bilen. Tyvärr :/ Men område också så kommer ändå komma bilder på. Men jag måste absolut respektera familjens beslut på den punkten, helt upp till dom. Bara så att ni vet.


Nu ska jag snart hoppa i säng, nattinatti på er.

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0