First day.

Nyss slutat jobbet och har haft en jättebra första dag med barnen. Lolly försökte testa mig en eller två gånger, men hon har snabbt lärt sig att jag inte låter henne vinna. Annars har allt gått jättebra. Vi har blåst såpbubblor, lekt kurragömma, letat efter djur i deras trädgård, ätit lunch, lekt med barbie, varit i lekparken och badat.

Efter middagen ville dom blåsa lite mera såpbubblor, så jag följde med dom ut. När vi är där ute kommer det en riktigt högljud bil som passerar. Lolly springer upp till mig och säger "Aaaaah, help me", och när jag håller om henne säger hon "Thank you Sandra for keeping me safe"
Sötast!!

Imorgon, 8.30, ska vi åka iväg och skaffa mitt "social security number" och sen köra förbi och plocka upp en teoribok. Då blir det även min första gång att köra här. Spännande!!

Nu ska jag bara slappna av lite och kolla på tv.
Sandra out, PEACE!

Förresten, idag åt jag för första gången den välkända SLOPPY JOES! Riktigt gott måste jag säga :)


Just ended my first day at work and I had a great time with the kids. Lolly tested me one or twice today, but she fast figured out that I'm not gonna let her win. Otherwise, everything went fantastic. We blowed sopebobbles, played hide and seek, looked for animals in our backjard, had some lunch, played with barbie, been to the playground and then bathtime.

After dinner, the kids wanted to blow some more bobbles, so I followed them out. While we're out there, there's a really load car passing by. Lolly runs to me and says "Aaaaah, help me", and when I hold her she says "Thank you Sandra for keeping me safe"
The cutest!!

Tomorrow, 8.30, we're going to get my "social security number" and then go by to pick up a book for the driving lincese test. It means it's also going to be my first time driving. Exciting!!

Now I'm just gonna relax a little and watch some tv.
Sandra out, PEACE!

Btw. Today I ate, for the first time, the famous SLOPPY JOES. I must say it was really good :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0