Florida(Disneyworld)

Det var ju igår jag skrev, eller hur? Vem klagar på att det är glest med inlägg på bloggen liksom?!

I alla fall, nu har jag vart en vecka i Florida med min värdfamilj och det var underbart. Disneyworld var helt amazing! Kan inte beskrivas med ord faktiskt, det måste upplevas. Även om jag gjorde det mesta som barnen gjorde så var det så himla roligt och fantastiskt. Vi hade "bara" fyra dagars inträde, vilket egentligen inte räcker.
Det finns 4 parker + en vattenpark. För att hinna med allt i alla parker behöver du egentligen minst 2-3 dagar i varje park. Det är så otroligt mycket att se och göra.

Våran vecka i Disney innebar mycket julparader och annat juligt, vilket var supermysigt. Alla parader var superbra, men det allra bästa i disneyworld var alla filmer/shower.
Jag säger såhär: Disney VET hur man sätter ihop/up en show! WOW.

Jag känner inte för att skriva så mycket mer så jag lägger upp massa bilder, enjoy :)



The magic kingdom <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

ååh helt underbart ju!

2010-12-13 @ 22:32:35
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/
Postat av: Emma

hmm är lite smått jävlit mycket avundsjuk vill oxå gå på disney land :) verkar sviiin kul :D

2011-01-07 @ 12:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0