A phonecall?

Jag ringde idag till CC och kollade med dom angående den nuvarande matchen jag har. Hon sa att dom har en dag till på sig annars måste dom släppa matchningen.
Alltså, imorgon är sista chansen för dom att kontakta mig annars kommer jag få en ny match(förhoppningsvis). Jag längtar tills imorgon för att se vad som händer.
Jag känner nämligen att den här familjen inte är min drömfamilj, men dom verkar helt okej och jag vill ge dom en chans och i alla fall prata med dom en gång. Därför har jag väntat länge på att höra från dom, men när inget händer känns det bara otroligt onödigt. Känns som att jag går miste om andra bra familjer där ute.

Vi får se vad som händer imorgon. Nu ska jag i alla fall se på Criminal Minds innan jag tar natten.

CiaoCiao


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej ! har den 15 mars, men kan åka innan om jag får en match. lycka till, hoppas de ringer (:



kram

2010-01-26 @ 22:33:53
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0