Brooklyn?

Idag ringde familjen från Brooklyn. Helt oförberedd var jag och nervös blev jag.
Det var mamman i familjen jag pratade med och hon pratade på bra mycket, haha. Jag fick reda på det allra mesta som jag ville veta och kom därför inte på några frågor när det väl var min tur att prata. Kom dock på några nu ikväll, men jag skickade dom ett mail istället. Dom verkade väldigt intresserade och så fort hon skulle berätta någonting, t.ex. att dom skulle bo i ett strandhus i några månader på Long Island, säger hon såhär:

"When you're coming to us..."

Haha. Varje gång när hon berättade något så sa hon "WHEN". Alltså "när" jag kommer till dom, inte "om". Det tyckte jag var ganska roligt.

Dom verkade jättemysiga som familj, det gör det också svårare att bestämma mig. Innan jag pratade med henne så tänkte jag att jag skulle tacka nej pga att det är tre pojkar, men nu..?

Vi får se vad jag får för svar på frågorna och sen om dom har något mer dom vill veta. Jag nästan hoppas på att dom tackar nej så att det inte blir svårt för mig :P
Fast samtidigt.. AAH, jag vet inte! SVÅRT!

Vad tycker ni?


Dom bor i Brooklyn(15min från NYC)

Två hundar och en katt(Jag ska gå ut med hundarna, för det mesta).

Tre pojkar på 15 månader, 5.5 och 7.5.
 
Eget sovrum på översta våningen, också min egen våning, men ingen toa(måste gå ner till familjen varje gång).

Farfarn bor i huset med familjen på mittplanen(huset har tre plan).

Barnen har tydligen väldigt mycket energi.

Behöver inte köra mycket bil.

Behöver inte ofta laga mat.

Mamman är inte suuuuuuupernogrann med leksaker och ordning fast vill Helst att allt vara så snyggt som möjligt hela tiden(Med helst menar jag ATT det ska vara)

Dom tycker om att gå på musikaler.

Måste jobba 5 timmar varje söndag.

Mamman är hemma mestadels under dagarna så om jag vill åka och träffa nån eller göra något så går det ordna eller vise versa.

Dom hyr ett strandhus på Long Island under 1-2 månader under sommarn som vi ska bo i.

Brooklyn eller leta vidare?

Kommentarer
Postat av: Sara

Go for it!

Bättre såhär? :P

2010-01-14 @ 23:46:18
Postat av: sara

säger som sara, go for it! :D

2010-01-15 @ 14:22:44
URL: http://magnumclassic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0