Match nr 6.

Familjen i Brooklyn tackade nej till mig, precis som jag hoppades. Jag blev riktigt lättad, för då slapp jag tacka nej. Haha.
Fick en ny match idag, 30 min från Boston. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om familjen, det fanns inte så mycket att gå på känns det som. Därför hoppas jag att dom ringer så att jag får en bättre inblick på vilka dom är och vad dom förväntar sig av deras blivande au pair.


Dessutom tänkte jag ansöka till SI också. Det kan öka mina chanser och dom är ju faktiskt billigare :P Fast det är inte egentligen anledningen till varför jag vill ansöka dit, men vi får väl se hur detta går.
Jag hoppas bara att jag kommer iväg i slutet av mars som det är tänkt.

Håll tummarna! :)

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!



Tack så mycket, känns skönt att vara igång ( :



Ja, jag har också sett vissa som fått vänta jättelänge, jag håller tummarna för att det går bra för mig ( :



Jag skulle gärna hamna i San Fransico området eller Chicago, men har bestämt mig föratt välja familj först och främst. Fast vill ju inte heller hamna i en liten håla utan vänner ;D



Lycka till ( :

2010-01-19 @ 10:24:25
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0