Long Island!

Nu ni, nu är jag här! Det var en ganska jobbig resa faktiskt, med tanke på att vårat flyg från frankfurt var sent med 3,5 timme. Tur att jag inte var själv!

Mycket sömn har jag inte fått, så just nu sitter jag här som en zombie och uppdaterar bloggen. 8 timmar på 2,5 dygn. Inte bra! Men vad gör man inte för att för att komma hit, till USA? ;)

Första dagen är avklarad, varit mycket prat i klasserna om allt möjligt gällande barn. Vi har också haft lite pyssel under eftermiddagen. Maten är väl inte den bästa, men så är det ju alltid med skolmat, vart man än är i världen.
Efter middagen hade vi sista "lektionen" för dagen. Vi hade "internationall sing-a-long". Alla länder skulle sjunga en varsin barnlåt, med rörelser. Sverige sjöng små grodorna, jag var midsommarstången. Vem behöver en lång midsommarstång liksom? Haha.

Nu sitter vi alla här med varsin dator och försöker få reda på allt som hänt sen igår/förrgår.
Jag orkar tyvärr inte blogga mer, och jag orkar inte lägga in bilderna på datorn nu. Det får bli en annan dag.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

MEN FAN VAD BRA VI HAR DET BIAAATCH!

2010-07-28 @ 04:11:27
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Carin K

HÄRLIGT att du är på plats! Ta nu vara på alla upplevelser o NJUT! Ska bli spännande att få följa ditt liv på andra sidan Atlanten!

Ha det gott!



Carin K

2010-07-28 @ 08:43:45
URL: http://1carin.wordpress.com/
Postat av: Morfar

Hoppas att du får det riktigt bra 'over there'.

Med snälla föräldrar och barn. Vi ses.

2010-07-28 @ 09:41:10
Postat av: Frida

Vi väntar med spänning :D

2010-07-30 @ 13:07:14
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0