New Jersey.

Nu är jag äntligen här. Hemma hos familjen.
Detta kommer inte bli ett långt inlägg för jag ska snart springa ner och äta middag, men jag skriver senare om veckan i training school och NY-resan. Med bilder! Jag lovar ^^

Vill bara berätta att jag är nu här och trivs redan jättebra. Familjen är riktigt trevlig och barnen är jättesöta. Dom älskade dom rosa muggarna från liseberg, haha. Vilken tur jag har, jag dom tänkte skita i att ta med dom.

Mitt rum är jättefint och mysigt. En stor sänga med mycket kuddar, en stor garderob och lite mer saker. Delar ett jättefint badrum med flickorna, vilket inte gör mig ett dugg.

Nu till det "stora".. Haha. Jag hamnade inte i Ridgewood i alla fall. Familjen sa ju att de letade nytt hus i den staden, men dom hittade inget. Dom har därför köpt ett hus i wyckoff, där jag sitter just nu. Wyckoff ligger ungefär bara 5-10 min med bil från Ridgewood, så det är fortfarande i New Jersey :)


Men som sagt, inget långt inlägg nu. Ska ner och äta. Skriver mer sen med bilder till.

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0