USA, here I come!

Jag vet, jag har inte skrivit på ett bra tag. Jag har för det första inte haft någon lust att blogga, men samtidigt har jag haft endel att göra såhär in i det sista.

För imorgon gäller det. Om 9-10 timmar sitter jag i bilen påväg till Landvetter. Nu är det NÄRA!
10.55 går planet mot Frankfurt och sen flyger vi vidare mot NY 17.00. Finally, är jag snart där. Hoppas verkligen att jag stortrivs i familjen. Dom verkar otroligt trevliga hittills, men man vet aldrig. Dock vill jag vara positiv. Därför säger jag: IT'S GONNA ME AWESOME! :)

Hejdå alla nära och kära, vi syns om ett år. Om ni inte kommer till andra sidan atlanten och hälsar på ;)
Lovar att jag ska försöka blogga bättre när jag kommer till familjen och kommit in i vardagen.

Ha det så jättebra hemma i Sverige och lev livet, för det ska jag göra!

CiaoCiao

 


Kommentarer
Postat av: SARA

aaah galet!! :D lycka till sandra!

2010-07-26 @ 18:22:08
URL: http://magnumclassic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du kommer få det jättebra Sandra! Och du måste blogga en himla massa så jag ser vad du har för dig :) Lycka till, massa kramar!

2010-07-27 @ 13:58:29
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0