BILDREGN.

Okej, jag känner att jag inte orkar skriva massa denna gången heller. Däremot kommer ni få massa bilder i detta inlägget, så hoppas det duger i alla fall :)

Dock ska ni veta.. NYC was AMAZING! Älskar staden. Alltså, det var grymt. Känns verkligen som man är i en film när man är här, när man hör amerikanskan och ser allt som finns på tv.
ALLT är mycket större än hemma. T.ex. idag, till middagen, grillade dom. Kycklingbitarna var dubbla storlekar än hemma i Sverige och då var det inte ens dom största. WHAT? Haha.

Okej, jag är ledsen, men jag orkar verkligen inte skriva något mer så här kommer bilderna.
Skriver antagligen imorrn också. Godnatt på er.

Den här sista bilden är min favorit. Titta på honom.

Han bara sitter där på en stol och kollar in i en sopbil. Hur mycket bättre leker livet liksom?! HAHA. Jag skratta tills jag grina när jag såg honom. Brooke, en tjej från Australien, hon tyckte nog att jag var sjukt störd. Fast jag gjorde ju så att hon skratta också tills hon grina så.. LOVE IT!

Alltså, det här är min favoritgubbe i hela NY ;)

 


Kommentarer
Postat av: bagarbruden

Härligt att du trivs, hoppas att du håller vad du lovar så att jag kan få reda på vad som händer.

Många kramar mamma

2010-07-31 @ 08:19:38
URL: http://bagarbruden.blogg.se/
Postat av: Sara

HAHAHAH! Snubben i sista bilden, AWESOME!!! :D :D

2010-07-31 @ 20:44:10
Postat av: Cindy

JAG VILL HA MER BILDER :D

2010-07-31 @ 21:46:02
URL: http://sazzy83.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0