Bränd.

Ännu en helg har passerat. Dags för en ny arbetsvecka. Hoppas på fint väder med mycket kul stoj från barnen.

Ja ni, lördagen spenderas i Insenborn. Jag, Anna och Cindy låg hela dagen på stranden och glassade oss i solen. Jag kan ju redan nu berätta att jag har bränt mig, och detta är varför jag aldrig solar. (Eller?)
Söndagen var dryg, fanns absolut ingenting att göra, så jag satt hemma hela dagen. Jag önskar verkligen att det fanns annat än bara matställen som var öppet i Luxemburg på en söndag, men icke sa Nicke.

Idag fick jag förfrågan om jag ville sitta barnvakt på torsdag igen. Absolut vill jag det, alltid skönt med extra pengar. Som ni alla vet så kommer ju en av de bättre dagarna på hela veckan efter torsdagen, det vill säga FREDAG. Denna fredag är lite extra bra förstår ni, för denna fredag innebär att jag får besök från sveariket. Wiiie :)
Runt 22.20 tiden ska jag hämta upp Sara vid gare och sen ska vi antagligen åka in till stan och käka någonstans. Efter det bär det av hem till mig så att hon får vila lite, haha.
Jag har inte riktigt planerat vad vi ska hitta på än, men hon ska ju inte åka tillbaka till Sverige förrens på tisdagen så vi har tid.

Efter Saras vistelse innebär det att jag närmar mig mitt slut i Luxlandet och den här underbara familjen. Jag har ännu inte bokat biljetten hem, men det kommer bli 3-4 juli tror jag, om inte en vecka innan det. Det beror lite på om Sofias mamma skulle komma ner en vecka, i så fall skulle hon ha barnen sista veckan i Juni så att jag kan åka hem tidigare. Snällt av henne :)
Men jag återkommer med besked om när jag landar på svensk mark igen.

Nu ska jag väcka Emma och sen ska vi hämta Leo.

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: bagarbruden

gud va du är kass på att uppdatera mej och alla andra om vad som händer, ska det vara så här ?!

2010-06-14 @ 22:26:16
URL: http://bagarbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0