Break you heart.

Denna helgen har gått fort, men det har varit grymt bra.

I fredags kom Sara hit runt 22.15 tiden, så jag hämtade upp henne och sen gick vi och åt lite mat. Efter det bar det hem till mig och fixade i ordning hennes säng.
Lördagen blev det upp och hoppa tidigt och runt 10-tiden bar det iväg, med tåget, till Trier för en hel dag av shopping med Anna.
Väl i Trier hitta jag två linnen och två klänningar. Världens sötaste klänning fick jag äntligen tag på, älskar'n! Efter shopping käka vi lite mat på en italiensk resturang. Vi kom precis när dom skulle stänga så vi tänkte gå vidare, men dom gav tillbaka menyerna, så vi satt kvar. Dom såg sura ut för att vi beställde, men dom får faktiskt skylla sig själva. Vi försökte gå ^^

Tåget tillbaka till Lux gick runt 17-tiden och då tåg vi bussen hem till Anna. Där blev det lite cider och göra-sig-i-ordning innan jag och Sara åkte tillbaka in till stan för en "utekväll".
Jag kan ju säga att det inte direkt blev en utekväll, haha. Vi åt lite mat och sen gick vi runt. Runt 2-tiden tog vi bussen hem och dog.

Söndagen återupplivades vi av barnskrik utanför mig dörr. Alltid lika härligt.
Vi åkte in till stan för att möta upp Anna. Blev en matbit på Chi-chi's med härliga strawberry margarithas till, mums.
Ytterliggare lite promenad runt stan tills Annas buss hem gick. Jag och Sara åkte då till Utopolis och mötte upp Angelica och Johanna för en biokväll. Såg på "The back-up plan", tyckte den var rätt bra.

Måndagen var det jobb som gällde. Leo tyckte om Sara, hihi.
Efter jobbet var det en sista kväll med Sara, så vi åkte in till stan och käka på pizza hut. Efter det blev det lite Italiano. Där spåra det ur. Jag vet inte vad som flög i oss, vi skratta oavbruttet åt ingenting. I alla fall ingenting som egentligen är roligt. Saras största önskan den här kvällen var att få se min stalker, men eftersom att det inte hände så åkte vi lite linbana och gunga lite istället. Haha. Härligt kväll.

Jag kan ju säga att under tisdag förmiddag fick Sara sin önskan uppfylld. När vi står och väntar på bussen så dök han upp. Fy. Har nog aldrig sett Sara vara så nöjd någon gång. Pucko ^^


Idag under eftermiddagen blev det piratparken med barnen och en playdate med Anna och Anna. Var i parken mellan 14.30-17.30. Kan ju gissa vilka barn som var trötta när vi kom hem. Även om dom inte ville erkänna det. Haha.
Denna dagen har slutat bra med Ladies Night. Jag och Anna såg "Killers", bra film! Sen blev det en konstig biltur hem. Jag satt på fel sida av bilen. Jag dog lite i början, men man vande sig rätt snabbt ändå. Dock kändes det som att jag körde utan ratt eller pedaler. ;)

Nej, nu ska jag sova. God Natt :)

Är du nöjd nu mamma? ;D

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: bagarbruden

jajamensan, du ser du kan ju. Nnu är alla nöjda och glada en stund igen :D

2010-06-16 @ 05:16:59
URL: http://bagarbruden.blogg.se/
Postat av: Johanna Strindlund

Hej hej!

Jag googlade runt lite om au pairer i luxemburg hittade dig! jag vill iväg i aug/sep och jag har en massa erbjudande från familjer där. Vart hittade du din familj i New Yersey? Har du nån sida att rekommendera eller åker du med förmedling?

Är det bra i Luxenburg? Är det stort? Fint? Mycket att se? Tell me :D

2010-06-16 @ 23:04:33
Postat av: Sara

Hahaha! Jag är fortfarande super nöjd över att få ha sett din macho man! :D

2010-06-21 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0