Klappat och klart?

Nu är datum bestämt också. Jag åker till NY 26 Juli och åker till familjen i New Jersey den 30 Juli :) Jag längtar! Nu ska vi bara se vilket datum jag ska åka härifrån. Från Luxemburg alltså. Antagligen i början av Juli, så jag får i alla fall några veckor hemma i Sverige och träffa alla.
Jag vet i alla fall att jag får besök i December. Min kära familj(en av dom två jag har), kommer och hälsar på runt juletider :)

Hoppas på att jag får mer fint besök under mitt år i staterna!

Och jag hoppas verkligen att allt kommer funka jättebra med familjen redan från början. Dom verkar verkligen hur mysiga och bra som helst, men man vet ju aldrig hur saker funkar när det verkligen gäller. Hoppas Hoppas på bra!

Nu blir det film och sen sova.

Bonne Nuit!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ulf tyckte det va roligt för dej att din pappa skulle komma och hälsa på dej i december....

Men följer inte han med så åker ja själv !!

2010-04-01 @ 18:32:40
URL: http://bagarbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0