Sjukling.

Som ni alla vet, är jag ju au pair i Luxemburg nu och ska 26 Juli åka mot USA för att vara au pair New Jersey. Klarat upp det?! Haha.

I alla fall, idag har varit en blåsig och tråkig dag. Dessutom har Leo varit sjuk. När jag kom till skolan för att hämta honom, vid lunch, var han varm och skaka som en liten blå. Han hade så ont i huvudet att han grät hela vägen hem. Vi gick därför upp till bussen och tog den hem. Väl hemma tog vi tempen och så gav jag honom febernedsättande, lite vatten och sen fick han gå och vila en stund. Efter att ha sovit i 2 timmar var han mycket piggare och hade inte huvudvärk. Skönt det i alla fall :)
Vet inte riktigt om han ska vara hemma från skolan imorgon eller inte. Vi får se om det blir en lång arbetsdag eller en skön sovmorgon.

Nu har jag fixat så att jag har rätt papper till ambassaden också. Jag hade, av misstag, fått en annan Sandra Svenssons papper. Hur kunde detta hända? Finns det fler Sandra Svensson? Jag som trodde det var världens ovanligaste namn, eller?! Haha. Or NOT!

Denna kvällen har jag spenderat hemma, för imorgon kväll ska jag springa över till grannen för att sitta barnvakt. Därför har jag ikväll passat på att prata med min syster och min mor på skype. Härligt att höra mina underbara knöppgökar med värmländska!
Skulle dock vilja få träffa min mor mer när jag kommer hem. Det enda jag kommer få se av henne är typ några timmar när vi kommer ha lunch i Gbg innan jag måste åka :(
Kommer i alla fall ha nästan en hel månad innan jag åker till USA sen, plus att hela familjen kommer ner och hälsar på mig över jul/nyår :D
Jag längtar till USA, jag vill åka NUUU!


Nu ska jag se några avsnitt av HIMYM och sen sova, nattinatti.

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Malin

Själv ska jag kolla på 2 avsnitt av scrubs, 1 avsnitt av himym, och sen blire seinfeld tills jag somnar!;)

2010-05-05 @ 22:35:02
URL: http://sweetandtoxic.blogg.se/
Postat av: Jea

Du bara luras! Erkänn, du är inte i Lux, såg allt att det stod S.Svensson i samma hus som Chris bor! ;D hihi

2010-05-06 @ 01:21:01
URL: http://myescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0