Sweden, better be..

Finns egentligen absolut inget att skriva här. Händer inget intressant i mitt liv, allt bara krånglar. Men med lite våld löser man allt, heter det inte så?

Nu har jag äntligen fått fotot att funka  på visumansökningssidan, så nu är min ansökning färdig. Ska bara skrivas ut, men det får jag göra hemma i lilla Kil.

Ja, på lördag tar jag bussen och flyget till älskade Sverige. Landar i göteborg runt 18tiden och hoppas på att bli upplockad av min kära familj. Sen ska jag vidare in till centralen där jag ska bli hämtad av Emma, ska då spendera natten hos henne. På söndagen ska jag ha lunch med mor och sen vid 17tiden ta tåget hem till Värmland.
Väl hemma i Kil kommer jag enbart sova några timmar, sen ska jag och Ulf ta bilen till Stockholm och ambassaden. När jag är klar på ambassaden ska vi åka raka vägen hem igen för att lyckas hämta min kära syster vid 17.30tiden. Lyckas vi tro? Haha

SEN har jag inte mycket annat planerat, som innebär massa resande fram och tillbaka, under veckan. Är det fint väder på torsdagen ska jag och några kompisar grilla tänkte vi oss. Hoppas verkligen vädret är bra hela veckan!
Ska bli skönt med en hel vecka hemma och få träffa alla :)

När det kommer till allt som har med USA att göra så har jag nog allt under kontroll.

Ambassaden - Måndag
Hälsoundersökning - Onsdag
Polisregisterutdrag - Skicka efter när jag kommer till Sverige.
Internationellt körkort - Skicka in när jag kommer hem i Juli.

Sen är det annat smått och gått också som jag känner inte behöver rabblas upp här. Haha.


Nej, nu ska jag se på CSI och sen sova :)

Bonne Nuit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0