Halloween.

Hej bloggen.

Jag har inte skrivit på ett tag, som vanligt, men det har hänt lite saker sen sist.

1. Jag har krockat.
2. Jag har tagit körkort (Ser ni ironin?)
3. Jag har vart på Silver Bay för att ta mina första 3 credits.
4. Jag har jobbat nästan non-stop.
5. Varit med om läskiga grejer som händer runt halloween.


Jag måste bara säga att Halloween här är inte att leka med. Jeez. Amerikanare skojar inte när dom säger att dom tar det på största allvar. Dom har till och med hängt vita remsor över hela våran gata, nästan. Lite creepy när jag kör med bilen på kvällen.
Eftersom att jag krockat, så är jag inte den rikaste just nu. Vilket innebär att ja inte kundat följa med tjejerna och fira halloween inne i New York. Tyvärr. Jag äger nämligen 25 dollar fram tills nästa söndag. Det kostar mig ca 18 dollar att ta mig in och hem från New York, så..

Ja ja. Krocken. Det är inte så farligt som det låter. Det blev bara en skråma på min bil, för jag har en ganska stor bil. Dock blev det lite mer skador på personens bil jag krocka med. En ljuset och hennes kofångare blev trasig. Det kosta mig 450 dollar. Tur som var är hon jag krocka med väldigt förstående och snäll, så det gick bra. Ingen blev skadad och jag har betalat för mig. Familjen är inte arg och jag får fortfarande köra bilen.

Idag är det då halloween, som alla vet. Det betyder Trick or treat med min värdfamilj. Jag ska följa med och kolla när barnen går runt i deras gamla kvarter, ska bli kul! Ta mycket kort ska jag :)


Sandra out, PEACE!


Kommentarer
Postat av: elsa

gud så fin blogg du har! :)

Jag behöver råd, när och var kan jag böja använda min mössa enligt dig? kommentera görna! :)

2010-10-31 @ 21:27:43
URL: http://www.lillfjompan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0