Pants on the ground!

 

Hahahahahahahah, Love this dude!

Jag går runt och sjunger på den här hela tiden. Har till och med fått mina värdbarn och dom andra svenska tjejerna att sjunga den. GRYMT! :D

 

Men vad har jag gjort på sistone då?
Jo, i söndags var jag inne i New York och shoppade loss. Hittade lite saker faktiskt. Jag och Johanna gick rätt in ett koreaställe. Det var bara koreafolk överallt. Läskigt! Vi hittade dock en resturang inne i den smeten som vi köpa oss en matbit på. Framåt slutet av dagen mötte vi upp Erika och Ida för att sedan åka hem till Jersey igen.

Jag har egentligen mycket spännande och säga, men inte som jag kommer ihåg eller orkar skriva om nu. Eftersom att jag är så dålig på att uppdatera kommer jag också ha glömt hälften av allt jag gjort.

Däremot så har jag nu två resor inplanerade med familjen. Den ena är 2-9 December, och den ska spenderas i Disneyworld, Florida. Helt gratis. Hur najs är inte det? :)
Andra resan är från 22-29 December. Då åker vi till Alabama för att fira jul med min värdpappas släkt. Vi kommer första 5 nätterna sova hos min värdpappas mamma och pappa, sen dom sista två nätterna kommer spenderas i ett hotell vid stranden. Förstår ni vad snälla dom är eller som tar med mig gratis på sånt här? Gud vad jag är glad!

Sån information är väldigt kul att få när man är lite halvkrasslig och snorig som ett as.

 

Men nu ska jag försöka sova om jag ska orka upp imorgon för att fixa saker och sen äta frukost med tjejerna :)

 

Sandra out, PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0