Sjukling.

Inte jag, "mitt" äldsta barn. Därför hon var så grinig. Hon var inte varm under dagen, men sen runt 4 började hon nästan koka ju. Kändes det som i alla fall. Visade sig att hon hade 39 i feber.
Stackarn. Hoppas hon mår bättre imorrn :)

Ikväll har jag varit hos Erika och sett på supernatural. Asbra! Nästa vecka blir det nog ännu bättre, för då kommer CAS vara med igen <3
Kom hem för en timme sen och ska nu sova. Imorrn blir det att ha barnen 1-2 timmar på morgonkvisten så att pappan kan springa några ärenden. Efter han kommit drar jag och Erika till garden för lite shopping. Måste ha badkläder, hur jag nu ska få tag på det vid den här årstiden. Ska ju med barnen på deras simskola till veckan, och med den lilla måste man vara med i poolen.

Om 3 dagar har jag haft mitt körkort i 3 år också, yay :) haha. Sara Hägg blir också 21. Grattis i förskott!

BTW, den 2-9 december, då blir det DISNEYWORLD i florida. YES! Det är nu bokat, så allt är spikat. Hur härligt är inte det? Grymt snällt av dom, underbar familj.
Måste säga att dom är väldigt hjälpsamma och snälla och jag trivs jättebra hos dom. Ungarna är underbara(när som lyssnar, haha. Som med alla barn). Lite synd att jag inte kan visa er vad söta dom är.

Nej, nu ska jag sova så jag orkar upp imorrn.

Sandra out, PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0