Död.

Okej, blogga är så TRÅKIGT just nu, så ursäkta om bloggen är död.
Enda anledningen till att jag uppdaterar nu är för att jag blir utskälld av Cindy. Sluta tjata nu Cindy, men inget kommer förändras och det vet du ;) Haha.

Nejdå, skoja. Ska väl försöka skärpa mig. Kan dock inget lova.

Det som har hänt sen sist jag skrev, som är riktigt minnesvärt, det är att jag har varit på Six Flags. FY FAN va kul det var! Det äger liseberg 1000ggr om.
Liseberg är bara en dålig kopia av Six Flags, om jag ska vara ärlig. När man såg och åkte många av karusellerna var det precis som dom på liseberg, dock 1000ggr större och roligare.

Balders 70 gradiga backe är INGENTING jämfört med dom här backarna. AWESOME! :D


Så, det var det intressanta som har hänt mig sen sist. Just ja, jag har fått present från familjen hemma i sverige. TACK <3

Nu ska jag gå ut och drunkna i detta regn.

Sandra out, PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0