MATCH!

Jag har redan fått en matchning för USA. Det är helt otroligt.
Jag fick ju mail imorse om att mina ansökningar nu var framme i Boston och att jag är med i processen på allvar nu.
Redan 6 timmar efter har jag fått ytterligare ett mail där det står att jag är matchad med en familj.
WOW! Jag gillar det här :D

Det är en familj i Baltimore, ungefär en timme från Washington DC. Familjen har en son på 1½ och en barn påväg plus en hund :)

Det stod att dom ska ringa inom några dagar. Hoppas att min engelska håller då, så att jag inte snubblar mig fram mellan orden som jag brukar ha en tendens att göra när det väl gäller.

Wish me luck!

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: madde

GOOD LUCK ;)

2009-12-31 @ 02:09:10
URL: http://madloow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0