Begravning

Idag har jag vart på begravning för min gammelmormor. Min andra gammelmormor som har flyttat till himlen. Tyvärr så kände jag inte denna gammelmormor, jag har nog bara träffat henne ett fåtal ggr, och dessa ggr var när jag var väldigt liten så det är inget jag kommer ihåg heller :/ Pga av detta kände jag inte speciellt för henne, däremot kände jag för pappa, mina fastrar och min farmor. Jag grät inte så mkt som jag trodde jag skulle göra (jag grinar alltid när alla andra grinar) men en liten svätt kom det ändå :'(

Förutom det har inte det hänt så mkt idag, jag har vart i skolan en sväng innan. Jag greja lite med mitt spel så att jag förhoppningsvis får ett MVG på det istället för VG. För då får jag antagligen MVG i slutbetyg av Lappen i Vm ;D

Sen var jag och Sara iväg och köpte biljetter till Studentfesten 2008 på nöjes de 12 juni! Kom igen alla, köp ni med! Det kostar 120 spänn.

Nu ska jag väl försöka plugga vidare med TkPs om det går, just nu har jag inge pluggarhumör så det kommer nog inte gå så himla bra. Men ska göra mitt bästa^^ Annars får jag väl gå ut i solen och dö av värmeslag ;P

Hejsålänge!

 
Ett ljus för Linnéa Larsson. Rest in Peace!

Kommentarer
Postat av: sara

har köpt biljett till nöjes jag med! :D

2008-05-31 @ 00:33:12
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0