Mu, inte roligt :/

Idag har jag nästan bara pluggat, gud va tråkigt det är! Men innan pluggar-dagen började var jag på idrotten och blev tvingad att springa 3 km, I VÄRMEN, utan träningskläder. Jag dog! Jag var tvungen att springa den för att jag skulle få G, så.. Nu har jag G :) Det känns bra iaf.
Sen, då började helvetesdagen. Efter maten gjorde vi färdigt engelskan - Done!
Efter det gjorde jag klart examination två i PL:n - Done!

Sen åkte jag hem, och när jag kom hem fortsatte jag plugga. Så nu har jag gjort klart nästan två teknisk psykologi-uppifter. Känns bra faktiskt eftersom att det är det som jag släpar mest i. Eller ja, typ det enda ju :P Men nu kommer jag snart igen, tänkte vara färdig med allt tills på fredag, jag tror nog jag klarar det faktiskt. Håll på mig! :D

Jag gjorde faktiskt en pause i pluggandet, jag hjälpte sara att kolla efter skor. Men ack och skoskav så hitta vi inga. Det finns inga normala fina, för ett bra pris, som passar bra och man kan ha på studentavslutningen. Knotbrock också!
Men jag tror nog att du hittar ett par Sara när du letar skor med din mamma, då brukar man hitta det mesta ^^ Good luck (Y)

Nu är jag väldigt trött, men jag vet inte om jag ska fortsätta att plugga och somna på tangentbordet eller om jag ska gå och lägga mig. Hm, vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0