Uppdate (typ)

Nu sitter jag i mörkret och kollar på Supernatural, säsong 2. Ska alldeles strax krypa ner i min varma säng och sova. Jag hoppas verkligen att jag somnar fort, för jag är trött. Imorse höll jag på att försova mig, eller ja. Jag vaknade 08.09. och S måste åka senast 08.15. Upp och hoppa blev det i alla fall. Snabbt som bara den. Haha.

Imorrn kommer Madeleine och blir här en vecka, ska blir riktigt roligt. Onsdagkväll blir det att träffa Sofie, vet inte om det dyker upp nån mer utav aupairtjejerna och joinar. Lördag prata Madde på att hon vill ut och äta med dom andra, så antagligen nåt sånt blir det då. Det andra har vi inte planerat ännu. Tiden kommer till det också, spontan får man vara om inte annat. Haha.

Madde åker hem 6 Maj och då är det inte långt kvar tills min familj kommer och hälsar på. Eller ja, en av mina familjer i alla fall :) Maj kommer vara en riktigt bra månad må jag säga.
Till och med morfar blir med, kan det bli bättre? Yay :D

I år blir även första året jag inte kan bli med till Sälen. Sälen är i slutet av Juli, början av Augusti. Dvs pappa och co kommer vara hemma 2 Augusti och jag åker tillbaka till Lux 1 Augusti, typiskt. Jag funderar på om jag ändå ska åka ner över en natt bara och tillbaka sen. Skulle vara ganska kul ändå och vara med en sväng. Vi får se hur jag gör helt enkelt.

Nu ska jag lägga mig och hoppas på en god natts sömn. Btw, på tal om god natts sömn. I förrgår natt så gick jag och la mig vid 2 och somnade ganska snabbt, men jag vaknade vid 5.30 och var helt slut. Kändes inte som om jag hade fått en blund i ögonen och jag var alldeles kallsvettig. Jag gick upp och drack vatten, tog värktablett coh gick och la mig igen. Sov till halv ett efter det. Grejen var att jag var inte sjuk och jag kommer inte ihåg att jag drömt nåt hemskt heller. Hm, undrar jag..

Jaja, som sagt. Sängen var det.

Nattinatti gott folk. CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0