Hjälp!!

Jag vill ha hjälp. Jag vet inte vad jag ska göra. Hjälp mig att se positiva eller negativa saker med dessa alternativ, vilket alternativ ni tycker att jag ska välja?!

* Åka ett år till som Au pair, fast i USA.
* Hitta jobb hemma i Värmland och försöka hitta lägenhet.
* Börja plugga nåt, t.ex till lärare(mot lägre åldrar) eller grafisk kommunikation
* Hitta jobb i Norge för en kort sväng och tjäna ihop lite pengar.
* Flytta till Göteborg och jobba.


HJÄLP! Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv, ingen förbannade aning. Sjukt trött på att inte ha en känsla för vad jag verkligen vill.

Kommentarer
Postat av: sandra nensén

alla altenativen låter bra och vettiga. så jag tycker att du ska följa ditt hjärta och din magkänsla och välja det som känns bäst. passar det inte så är det bara att ta nått av dom andra altenativen:)

2009-08-15 @ 22:54:29
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: sandra nensén

hej allt är bra med mig:) själv då?

hum om man tar det på det "hårda" sättet så är ju jobb i sverige väldigt svårt att få tyvärr:( och norge börjar oxå få dåligt med jobb har jag hört om det sätmmer eller inte vet jag inte.



så det bästa är ju nästan au pair jobb men det är ju kanske lite tråkigt att vara borta hemmifrån så länge:( och plugga det är ju också bra för då har du ju lite större grund att stå på sen.

2009-08-15 @ 23:14:59
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Stickan - morfar

Sandra,

Kanske kommer min mellersta dotter att vilja strypa mig för detta, men jag tycker definitivt att du ska välja USA. Där kan du dessutom studera också - på alla möjliga konstiga ämnen och sätt.

Sen håller jag naturligtvis med Sandra - gör det du känner mest för!

2009-08-16 @ 08:37:01
Postat av: Emma

Jag håller fortfarande på GBG :D

2009-08-17 @ 14:49:03
URL: http://nifesojamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0